Hos It-universitetet er det endegyldigt slut med dårlige anmeldelser fra studerende der ikke kan komme online.
Online uden nedbrud
IT-Universitet i København havde store udfordringer med deres trådløse internetforbindelser. De fik negative anmeldelser fra de studerende grundet dårlig internetforbindelse.
Det fik IT-Universitet til at kigge vores vej og vi fandt hurtigt en god løsning til dem, der både var til at have med at gøre rent økonomisk, og som også ville løse problemet hurtigt.
En analyse af den tidligere trådløse løsning viste, at der var et indlysende behov for at opgradere Wi-Fi systemet for at kunne holde trit med den eksplosion af Wi-Fi aktiverede mobile enheder, der har været de seneste par år. Der skulle også en ny konfiguration af netværket til, for at det kunne fungere optimalt. Vi startede med at installere 130 stk. nye Aerohive Acces punkter AP230, og har så løbende opgraderet og udvidet løsningen med flere forskellige funktioner, som gør at netværket virker hver dag – i alle døgnets timer.
IT-Universitetet får ikke længere dårlige anmeldelser fra studerende, der ikke kan komme online.
Om kunden: IT-Universitetet i København (ITU) blev grundlagt i 1999, og er Danmarks førende universitet med fokus på it-forskning og -uddannelse. Universitetet leverer state-of-the-art undervisning og forskning inden for datalogi, forretnings-it og digitalt design.
Universitetet arbejder tæt sammen med erhvervslivet, den offentlige sektor og internationale forskere og er kendetegnet ved en stærk iværksætterånd blandt studerende såvel som forskere.